04 Disember, 2009

PERPISAHAN


Ini boleh dikatakan minggu terakhir sebelum aku pulang ke kampung. Untuk pengetahuan kalian semua, aku akan berpindah. Alhamdulillah, permohonan aku untuk sambung belajar sudah di terima.. yeay! Sudah tua-tua baru nak sambung belajar.. :-) tapi tak apela ye,menuntut  ilmu itu bukan kah tidak kira usia. Better late than never,iye tak?


Berpindah, bermakna banyak perkara yang akan berubah.. Aku tinggalkan teman-teman yang sungguh baik hati di sini,entah bila agaknya bersua kembali. Selain itu, yang membuat aku sedih, aku terpaksa berjauhan dengan suamiku. Kata suamiku, tak semua yang kita nak, kite akan dapat. Inilah harga yang perlu aku bayar untuk segulung ijazah. Kata suamiku lagi, tidak mengapa sekarang ini kita bersusah-susah sedikit demi kesenangan esok hari..


Tipulah kalau aku katakan aku tidak risau.. Mana-mana wanita yang bergelar isteri, pasti faham maksudku. Yang belum bergelar isteri @ bakal menjadi isteri pun rasanya faham kan.. hehehe.. Apapun,aku serahkan semua itu pada Allah S.W.T. Insyaallah..semua akan berjalan lancar. Lagipun, 3 tahun sahaja.. Tak la lama sangat.. Hurmmm.. Tak lama ke tu ? :-)





Myspace Love Graphics Quotes

Bina Ukhuwah





More Still Life Comments

SEORANG WANITA Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez